Ogólne Warunki Sprzedaży
ACDLink s.c.
1. Wprowadzenie
Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży (zwane dalej “OWS”) mają zastosowanie do sprzedaży produktów i usług (zwanych dalej „Produktami”) realizowanej przez spółkę cywilną ACDLink s.c. z siedzibą w Łomiankach, NIP: 1182289744, REGON: 529328260 (zwaną dalej “ACDLink”).
ACDLink prowadzi sprzedaż wyłącznie do klientów będących przedsiębiorcami (zwanych dalej “Klientami”), nie prowadzi sprzedaży konsumenckiej. W przypadku gdyby towary nabywane w ACDLink miały być przedmiotem sprzedaży konsumenckiej, nabywca zobowiązany jest uzyskać każdorazowo pisemną zgodę ACDLink.
Żadne warunki czy uzgodnienia, np. zgłoszone przez Klienta, odbiegające od tych zapisanych w OWS, nie będą obowiązujące, chyba, że ACDLink i Klient uzgodnią takowe warunki i potwierdzą to pisemnie.
2. Warunki dostawy
O ile nie zostanie to określone inaczej przez ACDLink, dostawy Produktów będą się odbywać na bazie formuły DAP (na terytorium Polski) zgodnie z regułami Incoterms 2020.
3. Ceny
Ceny Produktów podawane są bez podatku VAT i bez innych podatków. ACDLink zastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmiany cen przez dostawcę, zmiany w kursie wymiany walut, interwencji rządu lub innych okoliczności, na które ACDLink nie ma wpływu.
ACDLink zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta dodatkowymi opłatami, np. opłatą za dostawę ekspresową, opłatą logistyczną, opłatą z tytułu transportu i przeładunku, opłatą za anulowanie lub zwrot, pod warunkiem, że ACDLink poinformował Klienta o takich opłatach poprzez informacje w cenniku, ofercie, potwierdzeniu zamówienia lub w inny sposób.
Jeśli w ofercie nie jest wskazany inny termin ważności, wycena dokonana przez ACDLink jest ważna 30 dni od daty jej przedstawienia Klientowi.
4. Warunki płatności
Klient dokona zapłaty na rzecz ACDLink zgodnie z warunkami podanymi w ofercie i zawartymi na fakturze. W przypadku braku innych ustaleń, obowiązuje przedpłata 100%.
W przypadku cen podawanych w EUR, jeśli płatność ma być realizowana w PLN, to wartość do zapłaty na fakturze wystawionej przez ACDLink w PLN będzie wyliczona na podstawie średniego kursu wymiany ogłoszonego przez NBP z dnia roboczego poprzedzającego dzień złożenia zamówienia przez Klienta.
ACDLink zastrzega sobie prawo do jednostronnego odstąpienia bez dalszych konsekwencji od zawartych z Klientem umów, w tym do wstrzymania sprzedaży i wstrzymania lub anulowania dostaw, jeżeli na dzień sprzedaży Klient ma zaległe należności wobec ACDLink, których nie uiścił w wyznaczonym terminie.
W przypadku nieterminowej zapłaty, ACDLink jest uprawniony, bez dodatkowych wezwań, do żądania odsetek ustawowych za opóźnienie. Odsetki za opóźnienie liczone są od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin płatności.
Płatność za Produkty jest całkowicie uregulowana, gdy została ona w całości zapłacona, wraz z ewentualnie naliczonymi odsetkami.
5. Czas dostawy
ACDLink nie będzie odpowiedzialny za zwłokę spowodowaną okolicznościami niezależnymi od ACDLink, w tym m.in. (ale nie wyłącznie) w przypadku strajków, konfliktów pracowniczych, przerw w dostawie energii elektrycznej lub podobnych utrudnień, pożarów lub wypadków, nadzwyczajnych okoliczności na skutek działań podjętych przez rząd, przeszkód w transporcie, opóźnionych, wadliwych lub niekompletnych dostaw towarów zamówionych u dostawców.
6. Informacje o Produktach
ACDLink nie odpowiada za ewentualną niewłaściwą interpretację lub błędy w materiałach od producentów dostarczanych Produktów, takich jak np. karty katalogowe, instrukcje, prospekty, reklamy, niezależnie od formy ich przekazania. Wszelkie porady, propozycje czy sugestie, w tym m.in. dotyczące doboru, montażu czy eksploatacji, inne, niż zawarte w materiałach producenta, mają wyłącznie charakter pomocniczy i będą wykorzystywane przez Klienta na jego własną odpowiedzialność.
8. Gwarancja
Standardowy okres gwarancji na Produkty sprzedawane przez ACDLink wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.
Reklamowany Produkt zostanie przez ACDLink bezpłatnie naprawiony, wymieniony lub zostanie zwrócona dokonana za niego płatność, według uznania producenta, jeżeli na podstawie badania przeprowadzonego przez producenta Produkt zostanie uznany za wadliwy z powodu niewłaściwej produkcji, projektu lub zastosowanych materiałów.
Jeżeli wada wystąpi w okresie gwarancji, Produkt powinien zostać zdemontowany i przesłany do ACDLink lub na adres w Polsce wskazany przez ACDLink. Wszelkie koszty demontażu, wysyłki, ubezpieczenia oraz później ponownego montażu ponosi strona reklamująca.
Warunkiem rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego i realizacji naprawy bądź wymiany gwarancyjnej jest całkowite uregulowanie płatności za Produkt przez Klienta. Dodatkowym warunkiem koniecznym jest, aby Produkt nie był naprawiany lub używany w warunkach, do których nie był przeznaczony, albo zainstalowany lub eksploatowany niezgodnie z instrukcjami producenta.
Wraz ze zwrotem reklamowanego Produktu, Klient zobowiązany jest do wysłania do ACDLink opisu wady, wraz możliwie dokładnie przedstawionymi okolicznościami, w jakich wada wystąpiła, dodatkowo jeśli jest to możliwe należy też załączyć dokumentację fotograficzną pokazującą istotne dla sprawy aspekty, jak choćby zdjęcia pokazujące samo uszkodzenie czy też instalację, na której Produkt jest zamontowany, itp. Zwrócony Produkt musi być pozbawiony ewentualnego zewnętrznego zbędnego wyposażenia, chyba, że zostanie ustalone inaczej.
W przypadku uznania reklamacji, naprawiony lub wymieniony Produkt zostanie przesłany Klientowi, a koszt tej wysyłki zostanie pokryty przez ACDLink. Żadne inne zobowiązania nie będą uznawane.
9. Odpowiedzialność za Produkt.
Wyłącza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Z zastrzeżeniem przepisów powszechnie obowiązujących, ACDLink nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności regresowej, za jakiekolwiek szkody powstałe z przyczyn związanych z nabytymi Produktami, w tym za szkody pośrednie.
11. Zawiadomienie o roszczeniu
Roszczenia lub reklamacje dotyczące wad i/lub opóźnień w dostawach Produktów winny być niezwłocznie zgłoszone przez Klienta w formie pisemnej do ACDLink.
W przypadku reklamacji dotyczącej ilości dostarczonych Produktów, muszą one zostać zgłoszone przez Klienta w ciągu 2 dni roboczych od dostawy, późniejsze zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
12. Spory i obowiązujące prawo
Wszelkie spory powstałe pomiędzy stronami i wynikające lub pozostające w związku z umową podlegającą OWS będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim. W pierwszej kolejności strony sporu będą starały się rozwiązać spór na zasadach polubownych. W przypadku, gdy strony nie będą same w stanie rozwiązać sporu, będzie on rozstrzygany na drodze postępowania sądowego. Sądem właściwym będzie sąd miejsca siedziby ACDLink.
13. Częściowa nieważność
W przypadku gdy którykolwiek z zapisów OWS zostanie uznany za nieważny, niewykonalny lub niezgodny z prawem, nie wpłynie to na ważność pozostałych zapisów OWS.
14. Przetwarzanie danych
Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie przez ACDLink jego danych, w tym również danych osobowych, wyłącznie w związku z prowadzoną działalnością.
Ostatnia aktualizacja: 1.10.2024
ACDLink s.c.
Kontakt :
© 2024. All rights reserved.
NIP: 1182289744 REGON: 529328260
www.acdlink.pl